Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattori: Helsinki
Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattori: Helsinki
Senaatin Digitaaliset toimitilapalvelut -tiimi etsii palvelukoordinaattoria vastaamaan digitaalisten toimitilapalveluiden sujuvasta toiminnasta ja koordinoinnista. Mutta miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Mitä tarjoamme Sinulle
- Vastaat osaltasi Senaatti-kiinteistöjen valtionhallinnon asiakkaille tuotettavien digitaalisten palvelujen hallinnasta ja koordinoinnista. Työlläsi on merkitystä.
- Työtäsi tukee vastuullinen, viihtyisä ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään.
- Olet mukana kehittämässä Senaatin digitaalisten palveluiden palvelukokonaisuutta. Omalla panoksellasi autat tiimiämme onnistumaan tavoitteissaan.
Digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattorina pääset käyttämään parasta osaamistasi mielenkiintoisessa ja kehittyvässä palveluympäristössä. Työkavereinasi ja tukenasi on huippuosaajia, jotka työskentelevät sekä digitaalisten palveluidemme kehittämisen että hankkeiden ja palveluiden käyttöönottojen parissa.
Keskeisiä työtehtäviäsi ovat digitaalisten palvelujen hallinta ja koordinointi, sidosryhmäyhteistyö sekä digitaalisiin palveluihin liittyvä ongelmanratkaisu ja tuki. Digitaaliset toimitilapalvelut sisältävät muun muassa tilavarausjärjestelmän palveluja, infonäyttöpalveluja, AV-tekniikkaa sekä sensoripohjaista käyttöastemittausta.
Tarjoamme sinulle joustavat työajat sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Tehtävän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä. Tehtävien hoitaminen edellyttää myös ajoittaista matkustamista Suomessa.
Hae meille digitaalisten toimitilapalveluiden palvelukoordinaattoriksi, jos sinulla on
- soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus
- kykyä hallita ja kehittää isoja kokonaisuuksia asiakasnäkökulmasta
- teknistä osaamista digitaalisten palveluiden ja laitteiden hallinnassa
- aktiivinen ja itsenäinen työote, hyvä paineensietokyky sekä hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
Arvostamme
Tehtävässä on eduksi aikaisempi kokemus toimitilapalveluiden hallinnasta tai vastaavasta koordinoivasta tehtävästä. Arvostamme yhteistyötaitoja vuorovaikutuksessa niin kollegoiden kuin asiakkaidenkin kanssa.
Valintaprosessimme
Ilmoitamme avoimet työpaikat kotisivuillamme, sähköisissä hakukanavissa tai lehdissä. Hakemusten vastaanottamisen jälkeen järjestetään valittujen henkilöiden haastattelut ja soveltuvuusarvioinnit (käytetään toimihenkilö- ja esimiesrekrytoinneissa), joista hakija saa itselleen palautteen. Jokaiselle hakuprosessissa mukana olevalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostilla tai puhelimitse. Teemme hakijan suostumuksella turvaselvityksen ennen työsuhteen alkua.