Siirry sisältöön

Yhteistyön aloittaminen

Tuemme kuntien arjen tilahallintaa ja strategista päätöksentekoa tilatietopalveluidemme avulla. Ajantasainen ja helppokäyttöinen digitaalinen tieto auttavat kuntia luomaan kokonaiskuvan niiden tilahallinnan- ja johtamisen nykytilanteesta.

Yhteistyön aloittaminen on kunnille maksutonta, vapaaehtoista ja helppoa.

Tilatietopalveluiden käyttöönotto

Yhteistyön aloittaminen

1. Kunta ottaa yhteyttä Senaatin kuntien tilatietopalveluiden asiantuntijaan puhelimitse tai sähköpostilla ja sopii ajan alkuhaastatteluun.

2. Kunta ja Senaatti käyvät haastattelussa läpi kunnan tilatietojen nykytilannetta ja tarpeita tietojen hyödyntämiselle.

3. Haastattelu ei velvoita yhteistyön aloittamiseen. Haastattelun jälkeen kunta ja Senaatti voivat vielä pohtia aikatauluja ja resursseja.

Yhteystiedot
Yhteistyösopimuksen solmiminen

1. Kun yhteistyö päätetään käynnistää, kunta ja Senaatti solmivat sopimuksen yhteistyöstä.

2. Kunta siirtää rakennus-, kiinteistö- ja taloustietonsa Senaatille. Kunta toimittaa tietonsa valitsemassaan muodossa, esimerkiksi Excelissä tai järjestelmäintegraatioiden avulla. Senaatin kunta-asiantuntijat tarkistavat tarvittaessa tietoja yhdessä kunnan kanssa.

3. Kunta voi aloittaa palveluiden käytön, kun sopimus on allekirjoitettu ja tiedonsiirto aloitettu.

4. Kunta on tervetullut osallistumaan Senaatin järjestämiin tilaisuuksiin, koulutuksiin ja tilatietopalvelujen kehitystyöhön.

Anna palautetta