Kiinteistöassistentti
Kiinteistöassistentti
Puolustuskiinteistöjen Tikkakosken paikallisyksikkö hakee kiinteistöassistenttia. Toimipaikka on Tikkakoski. Miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Mitä tarjoamme Sinulle
- Pääset huolehtimaan siitä, että yksikön toiminta on sujuvaa ja pääset omalla työpanoksellasi vaikuttamaan asiakastyön ja asiantuntijoiden onnistumiseen.
- Työtäsi tukee vastuullinen, ammattitaitoinen ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään. Kuulumme Suomen innostavimpiin työpaikkoihin!
- Tarjoamme sinulle uusimmat työnteon tavat, joustavat työajat sekä mahdollisuuden oman ammattiaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Tulet olemaan osa oman paikallisyksikkösi ohjausryhmää Puolustuskiinteistöjen palvelutuotannon järjestämisessä. Olet tukena kiinteistöpäällikölle ja toimihenkilöille päivittäisissä taloudellisissa ja hallinnollisissa tehtävissä.
Hoidat erillistilausten laskutuksen yhteistyössä hankevastaavan kanssa sekä seuraat erillistilausten laskutuksen toteutumista. Avustat kiinteistöpäällikköä budjetoinnissa ja tilinpäätöstietojen koostamisessa paikallisyksikkösi alueelta. Teet tehtäväroolisi mukaiset hankintaehdotukset ja laskujen asiatarkastukset. Vastaat kiinteistöverojen oikeellisuudesta oman paikallisyksikkösi alueella. Osallistut osaltasi myös kiinteistö- ja kohdetietojen ylläpitoon.
Tehtävässä toimit alueesi viestintäyhteyshenkilönä sekä viestit asioista proaktiivisesti paikallisyksikössäsi eri viestintävälineitä käyttäen. Järjestät henkilöstölle tarvittaessa koulutuksia ja muita tilaisuuksia. Toimit myös oman paikallisyksikkösi matkalaskujen tarkastajana ja DVV-korttien rekisteröijänä.
Hae meille kiinteistöassistentiksi, jos sinulla on
- hyvä talousosaaminen ja kiinteistöihin liittyvän taloushallinnon työkokemusta vähintään kolme vuotta
- opisto- tai AMK-tasoinen kaupallinen tai tekninen koulutus
- hyvät asiakaspalvelu- ja yhteistyötaidot
- hyvät tietotekniset taidot
- tarkkuutta ja paineensietokykyä, hyvä organisointikyky sekä valmiutta uuden oppimiselle
- hyvä ymmärrys kiinteistöalan palveluiden järjestämisestä ja rakennushankkeista on hyödyksi.
Valintaprosessimme
Ilmoitamme avoimet työpaikat kotisivuillamme, sähköisissä hakukanavissa tai lehdissä. Hakemusten vastaanottamisen jälkeen järjestetään valittujen henkilöiden haastattelut ja soveltuvuusarvioinnit (käytetään toimihenkilö- ja esimiesrekrytoinneissa), joista hakija saa itselleen palautteen. Jokaiselle hakuprosessissa mukana olevalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostilla tai puhelimitse. Teemme hakijan suostumuksella turvaselvityksen ennen työsuhteen alkua.