Asiakaskokemuksen kehityspäällikkö
Asiakaskokemuksen kehityspäällikkö
Olemme Suomen valtion kiinteistöasiantuntija ja toimitilakumppani. Luomme turvallisia ja toimivia työympäristöjä, vastaamme niiden ylläpidosta sekä huolehdimme arvokkaasta kansallisomaisuudestamme. Kannamme vastuumme ympäristöstä, taloudesta ja yhteiskunnasta.
Olemme töissä Suomelle.
Me Senaatin viestinnässä kaipaamme ammattitaitoasi, mutta miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?
Mitä tarjoamme Sinulle
- Asiakaskokemuksen kehityspäällikkönä saat ohjata muutosta, jossa uuden strategiamme tavoitteiden mukaisesti nostamme tilankäyttäjiemme asiakaskokemuksen uudelle tasolle.
- Pääset luomaan uutta mobiili- ja digipalvelukokonaisuutta käyttäjäasiakkaidemme tarpeisiin ja kehittämään ratkaisuja, joilla asiakasymmärrys ohjaa toimintaamme entistä tehokkaammin.
- Työskentelet yhdessä asiantuntijoidemme sekä digitaalisia ja mobiilipalveluja kehittävän tiimimme kanssa ja osana osaavaa markkinointi ja viestintä -yksikköä. Kuulumme Suomen innostavimpiin työpaikkoihin!
Työssäsi vastaat asiakaskokemuksen kehittämisestä Senaatti-konsernissa. Huolehdit, että asiakkaan ääni kuuluu prosessiemme ja palveluidemme suunnittelussa, kehittämisessä ja päivittäisessä toiminnassa.
Tehtäviisi kuuluvat mm.:
- asiakaskokemuksen kehittäminen ja seuranta: vastaat asiakaskokemuksen tavoiteasetannasta ja kehittämistoimenpiteiden koordinoinnista tutkimusten ja asiakasdatan pohjalta tiiviissä yhteistyössä asiakkuusprosessimme kanssa
- tilankäyttäjien digitaalisen palvelukokonaisuuden kehityksen ohjaaminen: asiakaslähtöisen palvelukokonaisuuden koordinointi strategisten tavoitteiden mukaisesti
- asiakas- ja palvelupolkujen kehittäminen yhteistyössä prosesseistamme ja digitaalisista palveluista vastaavien asiantuntijoidemme kanssa
- asiakasymmärryksen vahvistaminen: Analysoit asiakaspalautetta, hyödynnät tutkimuksia ja tunnistat kehitystarpeita mm. dataa ja tekoälyä sekä laadullisia menetelmiä hyödyntäen
- asiakaskokemuksen työkalujen ja toimintamallien ylläpito ja kehittäminen: palvelulupaukset, toimintaohjeet ja käytännöt
- henkilöstön valmentaminen ja tukeminen asiakaslähtöiseen ajatteluun ja toimintatapoihin.
Etsimme ihmistä, joka yhdistää asiakasymmärryksen, digitaaliset palvelut, kehittämisen ja yhteistyön. Nautit yhteistyöstä ja vuorovaikutuksesta asiakkaidemme, sidosryhmiemme ja oman henkilöstömme kanssa.
Toimipisteesi on päätoimipaikkamme Helsingissä. Työsi sisältää jossain määrin matkustamista kotimaassa. Tarjoamme sinulle joustavat työajat hybridityömallilla sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.
Hae meille asiakaskokemuksen kehityspäälliköksi, jos sinulla on
- soveltuva korkeakoulututkinto (esim. palvelumuotoilu, hallinto, viestintä, liiketalous tai muu tehtävään sopiva ala)
- kokemusta ja näyttöjä asiakaskokemuksen, digitaalisten palveluiden, palvelumuotoilun ja/tai asiakaslähtöisen kehittämisen tehtävistä
- ymmärrystä organisaation palveluprosesseista ja palvelukokemuksen kehittämisestä
- erinomaiset viestintä- ja vuorovaikutustaidot sekä kyky innostaa ja vaikuttaa organisaation sisällä ja fasilitoida kehitystoimintaa ja valmentaa henkilöstöä asiakaslähtöiseen toimintatapaan
- analyyttinen ja kehittämisorientoitunut työote, kyky hyödyntää dataa ja tekoälyä osana työtä.
Valintaprosessimme
Ilmoitamme avoimet työpaikat kotisivuillamme, sähköisissä hakukanavissa tai lehdissä. Hakemusten vastaanottamisen jälkeen järjestetään valittujen henkilöiden haastattelut ja soveltuvuusarvioinnit (käytetään toimihenkilö- ja esimiesrekrytoinneissa), joista hakija saa itselleen palautteen. Jokaiselle hakuprosessissa mukana olevalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköpostilla tai puhelimitse. Teemme hakijan suostumuksella turvaselvityksen ennen työsuhteen alkua.