Valtion työntekijät tyytyväisiä tiloihin

Asiakkaiden kokonaistyytyväisyys oli 3,89 (3,86). Kokonaistyytyväisyyden kanssa korreloi vahvimmin tilojen tekninen kunto ja soveltuvuus työntekoon sekä viihtyisyys. Kokonaistyytyväisyyttä selittää lisäksi tilojen ääniympäristö ja sisäilman raikkaus ja hajuttomuus.
Kaikkein tyytyväisimpiä asiakkaamme olivat kiinteistönhoidon, kunnossapidon ja kiinteistön palveluita tuottavan henkilöstön asenteeseen ja työn laatuun sekä ulkoalueiden hoitoon kesällä. Taukotiloja sekä tiloja sisäisiä kokouksia varten on riittävästi, mutta tilaa luottamuksellisten keskusteluiden käymiselle toivotaan lisää.
Kehitettävää asiakkaat löysivät tilojen ääniympäristöstä, sisäilmasta sekä palvelupyyntöjen vasteajasta ja asiakkaan informoinnista palvelupyyntöjen etenemisestä.
Senaatti-kiinteistöjen vastaajista noin puolet, 53 % (54 %) työskentelee vähintään puolet työajastaan työpaikallaan.
Tuloksista kehitystoimenpiteisiin
Suunnittelemme kehitystoimenpiteet tarkemman tulosanalyysin pohjalta. Käymme tulokset ja kehitystoimenpiteet läpi myös asiakkaidemme kanssa.
Kiitos kaikille tutkimukseen vastanneille arvokkaasta palautteesta!
Seuraava tutkimus jo keväällä 2025
Senaatti-kiinteistöt kartoittaa asiakkaidensa näkemyksiä vuosittain järjestettävässä asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Tutkimus on tähän saakka toteutettu vuoden loppupuolella. Jatkossa tutkimus toteutetaan aina keväisin.