Asiakaspalvelu sai kiitosta Senaatin päättäjäasiakkailta
Tyytyväisyys kasvussa
250 Senaatti-kiinteistöjen ja 98 Puolustuskiinteistöjen päättäjätason asiakasyhteyshenkilöä vastasi tänä vuonna tyytyväisyyskyselyyn, jonka tarkoituksena oli kartoittaa mielikuvaa Senaatti-konsernista ja selvittää kokemuksia yhteistyön toimivuudesta.
Kokonaisuudessaan tyytyväisyys Senaattiin kasvoi hieman edellisvuodesta. Vastaajat arvioivat kyselyssä konsernin eri toimintoja asteikolla 1–5, jonka pohjalta päättäjäasiakkaiden kokonaistyytyväisyydeksi laskettiin 3,74 (vuonna 2024: 3,70). Puolustuskiinteistöjen tulos pysyi viime vuoden tasolla, kun taas Senaatti-kiinteistöt pomppasi arvioissa hieman.
Yritysvastuu ja asiakaspalvelu saivat suitsutusta
Erityisen hyvillään päättäjäasiakkaat olivat Senaatin toiminnasta yritysvastuuasioissa (4,01/5) sekä saamastaan asiakaspalvelusta (3,95/5). Vastaajista 68 % kertoi olevansa tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen Senaatin yritysvastuutoimintaan.
Erinomaisia tuloksia saatiin yhteistyön ja vuorovaikutuksen sujuvuuteen sekä yhteyshenkilön tavoitettavuuteen ja reagointinopeuteen liittyvissä kysymyksissä. Esiin nousi positiivisesti myös asiakaspalvelun ammattitaito ja asiantuntemus. Eniten kehitettävää sekä Senaatti-kiinteistöillä että Puolustuskiinteistöillä oli aiempien vuosien tapaan tilakokonaisuuksien muunneltavuudessa sekä tilojen hinta-laatusuhteessa.
Kiitämme kaikkia tutkimukseen osallistuneita! Jokaista kyselyyn vastannutta kohden lahjoitamme 5 euroa Mieli ry:lle nuorten mielenterveyden tukemiseksi. Tulosten käsittely on Senaatissa käynnissä ja suunnittelemme kehitystoimenpiteet tarkemman tulosanalyysin pohjalta.