Arvoa yhteisistä palveluista

Valtionhallinnon palveluntarjoajat haluavat kehittää palveluitaan asiakaslähtöisemmiksi ja mahdollistaa asiakkaille entistä vahvemman keskittymisen ydintoimintaan.

Katso tilaisuuden puheenvuorot

Kohti parempaa asiakaskokemusta

Senaatti-areena kokoaa yhteen päättäjiä ja asiantuntijoita kaikkialta valtionhallinnosta. Tällä kertaa tilaisuuden aiheena oli asiakaskokemus ja miten valtion yhteiset palvelut tuottavat arvoa. Jututimme kolmea osallistujaa ennen ja jälkeen tilaisuuden.

Lue juttu tästä

Kanta-asiakkaan näkökulma valtion asiakaskokemukseen

1990-luvulla tuli laatu, sitten vastuullisuus ja viimeistään huomenna asiakaskokemus. Olisiko avain tulevaisuuden menestykseen dialogissa ja inhimillisissä kohtaamisissa, pohtii asiakaskokemuksen parantaja Susanna Paloheimo.

Katso esitys

Kuvagalleria

"Arvoa yhteisistä palveluista" Senaatti-areena 18.9.2018

Siirry galleriaan

Valtion yhteiset palvelut – uudistusten muutosvoima

Skaalaetuja, osaamista, uusia palveluja, säästöjä – yhteiset palvelut edistävät tehokkaasti valtion kokonaisetua. Mutta onko niistä hyötyä yksittäiselle virastolle - ja mitä? Paneelissa kohtaavat asiakkaat ja palveluntarjoajat.

Katso paneelikeskustelu

Tutustu muihin teemoihin

Johtaminen ja HR

Organisaation toimintakulttuurin onnistunut muutos vaatii kykyä innostaa ja osallistaa koko henkilöstö mukaan. Lue lisää

Vaikuttavuus

Toimitilojen ja työympäristöjen suunnittelun lähtökohtana on aina syvällinen ymmärrys organisaation ydintoiminnan tavoitteista, vaikuttavuustekijöistä ja niihin liittyvistä mittareista. Lue lisää

Tilaa Senaatti-kiinteistöjen uutiskirje tästä