Arvoa yhteisistä palveluista – kohti parempaa asiakaskokemusta

18.9. Senaatti-areenassa keskustellaan valtion palvelutarjonnan uudistuksista ja kuinka organisaatiosi voi hyötyä näistä parhaalla mahdollisella tavalla.

Valtionhallinnon omat palveluntarjoajat tiivistävät yhteistyötään voidakseen tarjota entistä hyödyllisempiä palvelukokonaisuuksia asiakkailleen. Palveluita halutaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi sujuvoittamalla niiden hankintaa ja käyttöä. Tavoitteena on mahdollistaa asiakkaille entistä vahvempi keskittyminen ydintoimintaan. Myös valtion kannalta asiakaskokemuksen kehittäminen on kriittistä: hyötyjen saavuttaminen keskittämällä edellyttää palveluita, jotka koetaan arvokkaiksi ja joihin halutaan sitoutua.

Aamupäivän aikana kuulet mielenkiintoisia esimerkkejä siitä, miten erilaiset organisaatiot ovat uudistaneet toimintaansa muokkaamalla palveluprosessejaan ja millainen merkitys tällä on ollut organisaation tuloksellisuudelle ja työn vaikuttavuudelle. Keskustelemme myös, kuinka ostajana voit vaikuttaa hyötyihin joita saat valtion keskitetystä palvelutarjonnasta. Tarkastelussa on hyviä esimerkkejä kumppanuuden johtamisesta ja tuloksellisesta yhdessä kehittämisestä. Keskitettyjen palveluiden arvo syntyy pitkälti hyvästä asiakaskokemuksesta, ja haluamme siksi kuulla ajatuksiasi siitä, kuinka voisimme tuottaa enemmän arvoa organisaatiollesi.

Voit osallistua kutsuvierastilaisuuteen paikan päällä Helsingin Finlandia-talolla 18.9. tai seurata webinaaria suorana osoitteessa senaatti-areena.fi

Kutsuvieraiden ilmoittautuminen tilaisuuteen tästä.